Ocak-2015 (2)

Anneler istedi Orvital geliştirdi

Orvital tavuk suyuna pilav aşkı yeni ürün geliştirdi…

Orvital Organik Gıda’nın zincir mağazalarda yaptığı tüketici araştırması Orvital’e yeni bir ürün daha ürettirdi. Türkiye’nin ilk organik tavuk üreticisi olan Orvital, çalışan annelerin yönlendirmesiyle organik tavuk ve kırmızı et ile organik sebze suyu üretti. Zincir mağazalarda yapılan ankete göre; organik tavuk alanların %80’inin kadınlar, bu grubun %72’sinin ise çalışanlardan oluştuğu ortaya çıktı. Çalışan annelerin organik tavuk alma nedeni ise annelerinden gelen alışkanlıkla suyuna çorba ve pilav yapmaları…

Organik tavuk, et ve sebze suyu cam kavanozda pazara çıktı

Türk organik markası Orvital Organik Gıda, ihracata hazırlanırken bir yandan da iç pazar için yeni ürünler üretmeye devam ediyor. Cam kavanozda pazara sunulan Orvital organik tavuk, et ve sebze sularını Migros ve Macrocenterlar’da bulmak mümkün. Kemikli organik et (tavuk/dana), organik sebze ve sadece organik baharattan oluşan cam şişedeki yeni ürünler hiçbir katkı maddesi ve koruyucu içermiyor. Organik kırmızı et ve tavuk eti sularında da brokoli pırasa kereviz soğan sarımsak ve havuç bulunuyor.

Annelerinden ne gördülerse devam ediyor

Organik et ve tavuk satın alan kesimin %72’sini çalışan anneler oluşturuyor. Çalışan anneler en çok Cumartesi günleri en sık da organik tavuk ürünleri satın alıyor. Satın alma nedenleri arasında; organik tavuğun güvenilir olması ilk sırada yer alırken ikinci sırada lezzet geliyor. Çalışan anneler organik tavuğu daha çok bütün olarak alıyor ve suyuna çorba ve pilav yapıyor.

Sağlığı uygun fiyata şişeledi

Besin değeri yüksek bu yeni ürün grubu Orvital’in organik pahalıdır algısını kırma yönündeki somut adımlarından da bir diğeri. Organik bakliyatta aracıları kaldırarak ürünleri tarladan sofralarımıza taşıyan Orvital, bu sefer 500 ml’lik cam şişeye sığdırdığı sağlığı 10-12 TL gibi erişilebilir bir fiyat aralığında piyasaya sunarak organik dünyasında bir ilke daha imza attı.